Управлявани мрежови услуги


В Соитрон мрежовото обезпечаване е на изключително ниво. Повече от две десетилетия предлагаме на клиенти по целия свят първокласни мрежови проекти и услуги.

Нашите професионални екипи разполагат с всички необходими умения, инструменти и опит за подобряване на вашето обслужване, а компанията ни е носител на най-високите отличия на пазара.

Соитрон ще ви помогне да оптимизирате своите ИТ инвестиции и да подобрите работата на мрежите си чрез нашите Управлявани мрежови услуги. Предлагаме набор от услуги, които могат да ви помогнат да се справите с всякакви предизвикателства на мрежата независимо от размера им.

Работим в съответствие с най-добрите стандарти на ITIL индустрията и осигуряваме знания, опит в домейните и отлично технологично обезпечаване чрез напълно обучените, квалифицирани и опитни екипи.

Kak осъществяваме обслуването

В Соитрон предлагаме решения от световна класа на клиенти по целия свят. Вече две десетилетия трупаме международен опит в предлагането на по-добри мрежови услуги, които помагат на клиентите ни да преодоляват бизнес предизвикателствата си, да подобряват работата си, да поддържат предлагане на услуги, като в същото време намаляват общите разходи.

Нашите възможности

Наградите не са ни самоцел, преминали сме задълбочени тестове и оценки, за да получим най-високите сертификати и партньорски специализации на пазара, за да отговаряме на бизнес изискванията на клиентите и да ги надвишаваме.

Партнираме си с водещи технологични компании в тази сфера – Cisco, HP, Avaya, Checkpoint и Ironport, които покриват целия жизнен цикъл на мрежовата инфраструктура. Соитрон има най-високо ниво на акредитация и специализация, което ни позволява да предлагаме на клиентите си гаранция за най-професионално управление и стабилно мрежово обезпечаване. Усилията ни да печелим доверието на клиентите ни е спечелило много клиенти, партньори и индустриални награди.

Партньори

cisco

Cisco Gold Certified Partner
Cisco Advanced Borderless Network Architecture Specialization
Cisco Advanced Collaboration Architecture Specialization
Cisco Advanced Content Security Specialization
Cisco Advanced Data Center Architecture Specialization
Cisco Advanced Routing & Switching
Cisco Advanced Security
Cisco Advanced Unified Communications
Cisco Advanced Wireless LAN
Cisco IP Next Generation Networks Architecture Specialization
Cisco Master UC Specialization
Cisco Cloud Infrastructure Partner
Cisco Registered Partner Cisco Learning Partner - Associate
Cisco Customer Satisfaction Excellence
Cisco PSPP Cisco Central Government
Cisco PSPP Education Cisco PSPP Healthcare
Cisco ATP - Cisco TelePresence Video Master
Cisco ATP - Identity Services Engine
Cisco ATP - Unified Contact Center Enterprise
Cisco ATP – Customer Voice Portal
Cisco ATP – Data Center Unified Computing
Cisco Cloud and Managed Services Partner Advanced
Cisco Ironport Gold Certified
Cisco Advanced Data Center Networking Infrastructure
Cisco Advanced Data Center Storage Networking

hp

HP Gold Specialist
HP Advanced Storage Specialist
HP Professional Computing Specialist
HP Professional Storage Specialist
HP Professional Networking Specialist
HP Personal Computing Specialist
HP Workstations Specialist
HP ServiceONE Specialist

microsoft

Microsoft Gold Data Center Competency Partner
Microsoft Gold Messaging Partner
Microsoft Authorized Education Reseller

ibm

IBM Advanced Business Partner

avaya

AVAYA Silver Partner

oracle

Oracle Solaris Specialization

lenovo

Lenovo Premium Business Partner

vmware

VMware Solution Provider – Enterprise
VMware Enterprise Partner
VMware Infrastructure Virtualization
VMware Desktop Virtualization
VMware Business Continuity

landesk

LANDesk Expert Solution Provider
LANDesk Silver Certified Partner

procera

Procera Partner

Сертификати

ITIL

IPMA

prince2

PRINCE2

pmi

PMI

SIX SIGMA

Осигуряваме обслужване чрез

Предлагаме на нашите клиенти гъвкави и мащабируеми модели подходящи за техните бизнес нужди.

Собствен модел за предоставяне на услуги

  • Собствен екип за предоставяне на услуги
  • Стабилни споразумения за обслужване и КПИ
  • Инструменти за производителност - използване на заявки, център за услуги, отдалечено управление, мониторинг, отчитане
  • Седмични/месечни прегледи на качеството по споразуменията за обслужване, отчети за КПИ на споразуменията за обслужване и предложения за ефикасност и подобрение.

Shared Services

  • Отделен екип за предоставяне на услуги
  • Стабилни споразумения за обслужване и КПИ
  • Инструменти за производителност - използване на заявки, център за услуги, отдалечено управление, мониторинг, отчитане
  • Седмични/месечни прегледи на качеството по споразуменията за обслужване, отчети за КПИ на споразуменията за обслужване и предложения за ефикасност и подобрение.

Увеличаване на персонала

  • Високо квалифициран ресурс
  • Многоезичен ресурс
  • Гъвкавост при увеличаване и намаляване
  • Покриване на всички часови зони 24х7, в за висимост от нуждите
  • Специален бизнес партньор за УЧР

Практически случай HP

Hewlett-Packard е лидер в разработването на технологии с офиси в над 170 държави по целия свят. Чрез своите продукти – технологии и услуги – компанията помага на индивидуални и корпоративни клиенти да разрешават проблеми и да се справят с предизвикателства.

Накратко

Стабилен локален партньор, който ще участва в създаването на глобален ИТ център и ще обезпечава подбора на персонал, както и общото управление на човешките ресурси и непрекъснато съкращаване на разходите и рационализиране на услугите след началото на сътрудничеството.

Резултати

Промяна на договора от „наемане на персонал“ към „модел на обслужване“. Намаление на единичната цена на предоставяните услуги и подобряване на качеството чрез по-висока производителност, мотивация и принос на външния персонал.

Клиентът постига ефективен контрол чрез подбрани индикатори, подобряване на съответствието с установените критерии за качество, ограничаване на текучеството на персонала и повишаване на неговата удовлетвореност и ангажираност.

Клиенти

Със Соитрон вие сте в сигурни ръце

Соитрон управлява всяка задача съгласно най-добрите практики в индустрията и гарантира доставки от най-близките центрове.

  • Отдалечен мониторинг със Support Central (SC) на Соитрон, базиран на ITIL инструмент, който включва управление на заявки и бази данни за управление на конфигурации
  • Този инструмент служи като прозрачен портал за клиентски достъп и система за промяна на заявки, като в същото време лесно се интегрира със съществуваща платформа на център за услуги
  • Специализираният ни екип е напълно квалифициран за работа с технологичните платформи, които ще обслужва
  • Предлагането на услуги се базира на най-добри отраслови практики и се управлява в съответствие с тях и в среда, обезпечена с ITIL методология и сертифициран специалист по ITIL, ITSM и Six Sigma
  • Проектите се изпълняват съгласно PMI методология и сертифициран специалист по PMP, Prince или IPMA

Други аутсорсинг услуги