УПРАВЛЯВАНИ УСЛУГИ ЗА РАБОТЕН ПЛОТ

Независимо дали ви трябва увеличаване на персонала на място или изцяло отдалечена управлявана услуга, нашите специализирани екипи надхвърлят очакванията ви с помощта на отдалечените инструменти за управление на работни плотове на Landesk.

Вие създавате вашата политика за ИТ: Няма значение дали имате единна платформа на базата на ОС или гъвкава стратегия тип ДСУ (Донеси свое устройство).

Ние управляваме оперативните задачи и преходите, като в същото време контролираме разходите, управлението на активи и лицензирането. Нашите опитни специалисти поемат отговорност за ежедневно обслужване на вашите потребителски платформи. Управляваме вашата среда от работни плотове, като гарантираме функционалност, оптимизирана компютърна ефективност и актуализация на софтуерните характеристики.

КАК ОСЪЩЕСТВЯВАМЕ ОБСЛУЖВАНЕТО

Чрез партньорствата си покриваме целия жизнен цикъл на вашата среда от работни плотове. В Соитрон не само създаваме съвместни екипи с водещи технологични компании като HP, Lenovo, IBM, VMware и Landesk, но имаме акредитация от най-високо ниво и сме инвестирали в множество специализации, които ни позволяват да даваме на клиентите си гаранция за най-професионално управлявани услуги за работни плотове. Подходът и нивото на обслужване ни помагат да печелим много клиенти, партньори и индустриални награди.

ИЗБРАНИ ПАРТНЬОРИ

cisco

Cisco Gold Certified Partner
Cisco Advanced Borderless Network Architecture Specialization
Cisco Advanced Collaboration Architecture Specialization
Cisco Advanced Content Security Specialization
Cisco Advanced Data Center Architecture Specialization
Cisco Advanced Routing & Switching
Cisco Advanced Security
Cisco Advanced Unified Communications
Cisco Advanced Wireless LAN
Cisco IP Next Generation Networks Architecture Specialization
Cisco Master UC Specialization
Cisco Cloud Infrastructure Partner
Cisco Registered Partner Cisco Learning Partner - Associate
Cisco Customer Satisfaction Excellence
Cisco PSPP Cisco Central Government
Cisco PSPP Education Cisco PSPP Healthcare
Cisco ATP - Cisco TelePresence Video Master
Cisco ATP - Identity Services Engine
Cisco ATP - Unified Contact Center Enterprise
Cisco ATP – Customer Voice Portal
Cisco ATP – Data Center Unified Computing
Cisco Cloud and Managed Services Partner Advanced
Cisco Ironport Gold Certified
Cisco Advanced Data Center Networking Infrastructure
Cisco Advanced Data Center Storage Networking

hp

HP Gold Specialist
HP Advanced Storage Specialist
HP Professional Computing Specialist
HP Professional Storage Specialist
HP Professional Networking Specialist
HP Personal Computing Specialist
HP Workstations Specialist
HP ServiceONE Specialist

microsoft

Microsoft Gold Data Center Competency Partner
Microsoft Gold Messaging Partner
Microsoft Authorized Education Reseller

ibm

IBM Advanced Business Partner

avaya

AVAYA Silver Partner

oracle

Oracle Solaris Specialization

lenovo

Lenovo Premium Business Partner

vmware

VMware Solution Provider – Enterprise
VMware Enterprise Partner
VMware Infrastructure Virtualization
VMware Desktop Virtualization
VMware Business Continuity

landesk

LANDesk Expert Solution Provider
LANDesk Silver Certified Partner

procera

Procera Partner

ИЗБРАНИ СЕРТИФИКАТИ

ITIL

IPMA

prince2

PRINCE2

pmi

PMI

SIX SIGMA

ОСИГУРЯВАМЕ ОБСЛУЖВАНЕ ЧРЕЗ

Предлагаме на нашите клиенти гъвкави и мащабируеми модели подходящи за техните бизнес нужди.

Собствен модел за предоставяне на услуги

  • Собствен екип за предоставяне на услуги
  • Отдалечена поддръжка чрез нашите собствени инструменти за производителност или поддръжка на място чрез ваши инструменти за производителност
  • Стабилни споразумения за обслужване и КПИ
  • Отдалечено управление на работни плотове на Landesk и потребителска поддръжка на място

Разпределени услуги

  • Отделен екип за предоставяне на услуги
  • Отдалечена поддръжка чрез нашите собствени инструменти за производителност или поддръжка на място чрез ваши инструменти за производителност
  • Стабилни споразумения за обслужване и КПИ
  • Отдалечено управление на работни плотове на Landesk и потребителска поддръжка на място

Увеличаване на персонала

  • Високо квалифициран ресурс
  • Многоезичен ресурс
  • Наемане на специалисти, организиране покритието на смените и управление нивото на ефективност на служителите
  • Гъвкавост при увеличаване и намаляване
  • Покриване на всички часови зони 24х7, в за висимост от нуждите
  • Специален бизнес партньор за УЧР

ПРАКТИЧЕСКИ СЛУЧАЙ VEOLIA

За внедряването на решение за управление от работния плот Соитрон работи съвместно с Veolia (Veolia Energia Slovensko), водещ доставчик на енергийни услуги в Европа. Решението осигурява повече функции за служителите, между които и възможност за отдалечена поддръжка, както и услуги за управление на софтуерни и хардуерни лицензи.

НАКРАТКО

Veolia очакваше от Соитрон да въведе редица мерки за подпомагане и улесняване на административната работа. Решението трябваше да бъде с възможности за отдалечено управление поради географското разположение на Veolia из цяла Словакия и налагащото се интензивно пътуване за осигуряване на поддръжка, изискващо големи финансови и времеви ресурси.

РЕЗУЛТАТИ

Соитрон избра решение за управление от работния плот. Това е икономичен и удобен начин за отдалечена поддръжка на потребителите, който гарантира прозрачност при следене на софтуерните лицензи, подобрява сигурността и поддръжката на компютрите във всички офиси на Veolia в Словакия. Като част от изпълнението на проекта Soitron въведе пакета за управление LANDesk, отдалечен инструмент за управление, който се внедрява бързо и гарантира достъпна мащабируемост.

Резултатите са ясни и широкообхватни още от самото начало. Отдалеченото управление и организация на инвентара спестяват време и средства, както и възможностите за проверка на валидността на използваните лицензи и последващите икономии на разходи към момента на закупуването им.

КЛИЕНТИ

СЪС СОИТРОН ВИЕ СТЕ В СИГУРНИ РЪЦЕ

Соитрон управлява всяка задача съгласно най-добрите практики в индустрията и гарантира доставки от най-близките центрове.

  • Отдалечен мониторинг със Support Central (SC) на Соитрон, базиран на ITIL инструмент, който включва управление на заявки и бази данни за управление на конфигурации
  • Този инструмент служи като прозрачен портал за клиентски достъп и система за промяна на заявки, като в същото време лесно се интегрира със съществуваща платформа на център за услуги
  • Специализираният ни екип е напълно квалифициран за работа с технологичните платформи, които ще обслужва
  • Предлагането на услуги се базира на най-добри отраслови практики и се управлява в съответствие с тях и в среда, обезпечена с ITIL методология и сертифициран специалист по ITIL, ITSM и Six Sigma
  • Проектите се изпълняват съгласно PMI методология и сертифициран специалист по PMP, Prince или IPMA

ДРУГИ АУТСОРСИНГ УСЛУГИ