УПРАВЛЯВАНИ УСЛУГИ АУТСОРСИНГ НА БИЗНЕС ПРОЦЕСИ

Поемаме управлението на активи, възлагането на поръчки и логистиката, свързани с компютри, сървъри, рутери и превключватели. Уникалният ни модел „Pay per action“ (плащане на действие) оптимизира оперативните разходи на клиента, като му позволява да упражнява пълен контрол.

Вече повече от десет години осигуряваме външно обслужване на ИТ инфраструктури, като предлагаме цялостни решения, съчетаващи възлагане, внедряване и логистика, напълно съобразени с вашите бизнес нужди.

ИТ отделите са подложени на по-голям натиск откогато и да било да подобряват обслужването, да увеличават производителността и да намаляват разходите. Соитрон може да ви помогне да оптимизирате процесите си чрез пестене на разходи благодарение на офисите с най-удобно разположение за клиента с опции за увеличаване на персонала или управлявани услуги – базирани на каталог за услуги чрез „плащане за действие“.

КАК ОСЪЩЕСТВЯВАМЕ ОБСЛУЖВАНЕТО

В продължение на десетилетие управляваме компютърни системи за центрове за данни и предлагаме на клиентите си гъвкави модели, адаптирани към техните изисквания и бюджети.

Локации на обслужване

Работим в 5 от 13-те водещи държави в Европа, Близкия изток и Африка за отдалечено предлагане на външни услуги, съгласно скорошен доклад на Gartner.
Четири местоположения, базирани в ЕС: Република Чехия, Словакия, България и Румъния – с много добро покритие на европейски езици.

Словакия (Братислава) – офиси със сертификат за физическа защита на информацията, собствена лаборатория, център за обучение и тестове, изключително модерна инфраструктура с инструменти за Обединени комуникации, включително бизнес видео.

България (София) – собствени офиси в съответствие с изискванията за физическа защита на информацията, изключително модерна инфраструктура с инструменти за Обединени комуникации, включително видео обезпечаване за бизнес цели.

Република Чехия (Прага) – собствени офиси със сертификат за физическа защита на информацията, изключително модерна инфраструктура с инструменти за Обединени комуникации, включително видео обезпечаване за бизнес цели.

Румъния (Букурещ) – собствени офиси в съответствие с изискванията за физическа защита на информацията, изключително модерна инфраструктура с инструменти за Обединени комуникации, включително видео обезпечаване за бизнес цели.

Турция (Анкара и Истанбул) – собствени офиси в съответствие с изискванията за физическа защита на информацията, изключително модерна инфраструктура с инструменти за Обединени комуникации, включително видео обезпечаване за бизнес цели.

ИЗБРАНИ ПАРТНЬОРИ

cisco

Cisco Gold Certified Partner
Cisco Advanced Borderless Network Architecture Specialization
Cisco Advanced Collaboration Architecture Specialization
Cisco Advanced Content Security Specialization
Cisco Advanced Data Center Architecture Specialization
Cisco Advanced Routing & Switching
Cisco Advanced Security
Cisco Advanced Unified Communications
Cisco Advanced Wireless LAN
Cisco IP Next Generation Networks Architecture Specialization
Cisco Master UC Specialization
Cisco Cloud Infrastructure Partner
Cisco Registered Partner Cisco Learning Partner - Associate
Cisco Customer Satisfaction Excellence
Cisco PSPP Cisco Central Government
Cisco PSPP Education Cisco PSPP Healthcare
Cisco ATP - Cisco TelePresence Video Master
Cisco ATP - Identity Services Engine
Cisco ATP - Unified Contact Center Enterprise
Cisco ATP – Customer Voice Portal
Cisco ATP – Data Center Unified Computing
Cisco Cloud and Managed Services Partner Advanced
Cisco Ironport Gold Certified
Cisco Advanced Data Center Networking Infrastructure
Cisco Advanced Data Center Storage Networking

hp

HP Gold Specialist
HP Advanced Storage Specialist
HP Professional Computing Specialist
HP Professional Storage Specialist
HP Professional Networking Specialist
HP Personal Computing Specialist
HP Workstations Specialist
HP ServiceONE Specialist

microsoft

Microsoft Gold Data Center Competency Partner
Microsoft Gold Messaging Partner
Microsoft Authorized Education Reseller

ibm

IBM Advanced Business Partner

avaya

AVAYA Silver Partner

oracle

Oracle Solaris Specialization

lenovo

Lenovo Premium Business Partner

vmware

VMware Solution Provider – Enterprise
VMware Enterprise Partner
VMware Infrastructure Virtualization
VMware Desktop Virtualization
VMware Business Continuity

landesk

LANDesk Expert Solution Provider
LANDesk Silver Certified Partner

procera

Procera Partner

ИЗБРАНИ СЕРТИФИКАТИ

ITIL

IPMA

prince2

PRINCE2

pmi

PMI

SIX SIGMA

ОСИГУРЯВАМЕ ОБСЛУЖВАНЕ ЧРЕЗ

Предлагаме на нашите клиенти гъвкави и мащабни модели подходящи за техните бизнес нужди.

Собствен модел за предоставяне на услуги

  • Собствен екип за предоставяне на услуги
  • Стабилни споразумения за обслужване и КПИ
  • Анализиране интензивността на работата ви, измерване времевите параметри и предлагане каталог с услуги с ценообразуване, съобразено със съответните дейности
  • Седмични/месечни прегледи на качеството по споразуменията за обслужване, отчети за КПИ на споразуменията за обслужване и предложения за ефикасност и подобрение.

Разпределени услуги

  • Собствен екип за предоставяне на услуги
  • Стабилни споразумения за обслужване и КПИ
  • Анализиране интензивността на работата ви, измерване времевите параметри и предлагане каталог с услуги с ценообразуване, съобразено със съответните дейности
  • Седмични/месечни прегледи на качеството по споразуменията за обслужване, отчети за КПИ на споразуменията за обслужване и предложения за ефикасност и подобрение.

Увеличаване на персонала

  • Високо квалифициран ресурс
  • Многоезичен ресурс
  • Гъвкавост при увеличаване и намаляване
  • Покриване на всички часови зони 24х7, в зависимост от нуждите
  • Специален бизнес партньор за УЧР

ПРОЕКТ ЗА HP – ОПЕРАТИВЕН
ЦЕНТЪР ЗА ВНЕДРЯВАНЕ

Оперативният център на HP за внедряване (Deployment Operations Center (DOC)) осигурява на глобалните клиенти поддръжка за целия жизнен цикъл на продукта: подпомагане на процесите на планиране, тръжни процедури, управление на поръчки, фактуриране, експедиция, управление на активи и депониране. За НР е важно тази поддръжка да се осигурява от DOC изключително прецизно и според водещите за индустрията стандарти.

НАКРАТКО

Като доставчик на хардуер, софтуер и услуги от световна класа, HP трябва да гарантира на клиентите си и качествено следпродажбено обслужване. Очакванията на фирмите са за най-добро обслужване, което в същото време е икономично, осигурява по-голяма стойност срещу заплащане и по-висока възвръщаемост на инвестицията.

РЕЗУЛТАТИ

Соитрон съдейства на HP за управление, рационализиране и развитие на Оперативния център за внедряване за страните от EMEA (Европа, Близкия Изток и Африка) чрез иновации, управление на ефективността и интелигентен подход към възлагането на външни услуги. Soitron използва опита си, натрупан в хода на близо 10-годишното партньорство, за да въведе мерки за значително намаляване на разходите.

КЛИЕНТИ

СЪС СОИТРОН ВИЕ СТЕ В СИГУРНИ РЪЦЕ

Соитрон управлява всяка задача съгласно най-добрите практики в индустрията и гарантира доставки от най-близките центрове.

  • Отдалечен мониторинг със Support Central (SC) на Соитрон, базиран на ITIL инструмент, който включва управление на заявки и бази данни за управление на конфигурации
  • Този инструмент служи като прозрачен портал за клиентски достъп и система за промяна на заявки, като в същото време лесно се интегрира със съществуваща платформа на център за услуги
  • Специализираният ни екип е напълно квалифициран за работа с технологичните платформи, които ще обслужва
  • Предлагането на услуги се базира на най-добри отраслови практики и се управлява в съответствие с тях и в среда, обезпечена с ITIL методология и сертифициран специалист по ITIL, ITSM и Six Sigma
  • Проектите се изпълняват съгласно PMI методология и сертифициран специалист по PMP, Prince или IPMA

ДРУГИ АУТСОРСИНГ УСЛУГИ