Център за управлявани услуги

Предлагаме ИТ решение за център за услуги за малки и средни фирми и за големи компании. Повече от 10 години умело съчетаваме многоезични помощни центрове с добре обучени специалисти и изпитани решения за мониторниг чрез системата Support Central (SC) на Соитрон.

Повече от десет години управляваме компютърни системи за центрове за данни и предлагаме на клиентите си гъвкави модели за обезпечаване, които отговарят на изискванията на проектите и на бюджетите им.

Наясно сме, че разходите, свързани с бизнес процесите в ИТ инфраструктурата, могат да се повишават и имат значение. Затова предлагаме възможност за преглед на структурата на общите разходи и решение, което да оптимизира увеличаването на персонала в офисите с най-удобно разположение и възможност за пестене на разходи, или възможност за напълно управлявана услуга, базирана на каталог с услуги от типа „pay per action“ (плащане за действие).

Как осъществяваме обслужването

Този уникален инструмент, базиран на ITIL, може да се използва за управление на жизнения цикъл на картони и бази данни за управление на конфигурации. В допълнение той служи и като портал за достъп за прозрачност при следене на текущи проблемни картони или заявки за промяна.

Специален екип от разработчици на Соитрон непрекъснато въвежда иновации, за да поддържа платформата в съответствие с най-високите индустриални стандарти. Освен това лесно се интегрира със съществуващи платформи на центровете за услуги. В резултат на това SC работи на заден фон, а клиентите ни продължават да използват инструменти за обслужване, с които са свикнали.

Нашите възможности

Партнираме си с водещи в индустрията технологични компании, които ни позволяват да предлагаме възможно най-модерни, стабилни и качествени услуги. Наградите не са ни самоцел, преминали сме задълбочени тестове и оценки, за да получим най-високите сертификати и партньорски специализации на пазара, за да отговаряме на бизнес изискванията на клиентите и да ги надвишаваме.

В Соитрон не само създаваме съвместни екипи с водещи технологични компании като HP, Landesk и Microsoft, но имаме акредитация от най-високо ниво и сме инвестирали в множество специализации, които ни позволяват да даваме на клиентите си гаранция за най-професионално управлявани услуги за работни плотове. Подходът и нивото на обслужване ни помагат да печелим много клиенти, партньори и индустриални награди.

Партньори

cisco

Cisco Gold Certified Partner
Cisco Advanced Borderless Network Architecture Specialization
Cisco Advanced Collaboration Architecture Specialization
Cisco Advanced Content Security Specialization
Cisco Advanced Data Center Architecture Specialization
Cisco Advanced Routing & Switching
Cisco Advanced Security
Cisco Advanced Unified Communications
Cisco Advanced Wireless LAN
Cisco IP Next Generation Networks Architecture Specialization
Cisco Master UC Specialization
Cisco Cloud Infrastructure Partner
Cisco Registered Partner Cisco Learning Partner - Associate
Cisco Customer Satisfaction Excellence
Cisco PSPP Cisco Central Government
Cisco PSPP Education Cisco PSPP Healthcare
Cisco ATP - Cisco TelePresence Video Master
Cisco ATP - Identity Services Engine
Cisco ATP - Unified Contact Center Enterprise
Cisco ATP – Customer Voice Portal
Cisco ATP – Data Center Unified Computing
Cisco Cloud and Managed Services Partner Advanced
Cisco Ironport Gold Certified
Cisco Advanced Data Center Networking Infrastructure
Cisco Advanced Data Center Storage Networking

hp

HP Gold Specialist
HP Advanced Storage Specialist
HP Professional Computing Specialist
HP Professional Storage Specialist
HP Professional Networking Specialist
HP Personal Computing Specialist
HP Workstations Specialist
HP ServiceONE Specialist

microsoft

Microsoft Gold Data Center Competency Partner
Microsoft Gold Messaging Partner
Microsoft Authorized Education Reseller

ibm

IBM Advanced Business Partner

avaya

AVAYA Silver Partner

oracle

Oracle Solaris Specialization

lenovo

Lenovo Premium Business Partner

vmware

VMware Solution Provider – Enterprise
VMware Enterprise Partner
VMware Infrastructure Virtualization
VMware Desktop Virtualization
VMware Business Continuity

landesk

LANDesk Expert Solution Provider
LANDesk Silver Certified Partner

procera

Procera Partner

Сертификати

ITIL

IPMA

prince2

PRINCE2

pmi

PMI

SIX SIGMA

Осигуряваме обслужване чрез

Предлагаме на нашите клиенти гъвкави и мащабируеми модели подходящи за техните бизнес нужди..

Собствен модел за предоставяне на услуги

  • Собствен екип за предоставяне на услуги
  • Стабилни споразумения за обслужване и КПИ
  • Анализиране интензивността на работата ви, измерване времевите параметри и предлагане каталог с услуги с ценообразуване, съобразено със съответните дейности
  • Седмични/месечни прегледи на качеството по споразуменията за обслужване, отчети за КПИ на споразуменията за обслужване и предложения за ефикасност и подобрение.

Разпределени услуги

  • Отделен екип за предоставяне на услуги
  • Стабилни споразумения за обслужване и КПИ
  • Анализиране интензивността на работата ви, измерване времевите параметри и предлагане каталог с услуги с ценообразуване, съобразено със съответните дейности
  • Седмични/месечни прегледи на качеството по споразуменията за обслужване, отчети за КПИ на споразуменията за обслужване и предложения за ефикасност и подобрение.

Увеличаване на персонала

  • Високо квалифициран ресурс
  • Многоезичен ресурс
  • Гъвкавост при увеличаване и намаляване
  • Покриване на всички часови зони 24х7, в за висимост от нуждите
  • Специален бизнес партньор за УЧР

Практически случай atrium

Atrium European Management NV (Atrium) разполага с впечатляващ портфейл от 2,5 милиарда евро, състоящ се основно от обекти за търговия с хранителни стоки и търговски центрове из цяла Европа.

Базираната в Джърси компания разполага към момента с над 150 първокласни обекта за търговия на дребно, генериращи приходи от наем в размер над 200 милиона евро. Фирмата се нуждае от изключително модерна ИТ система, подпомагаща служителите в над 10 офиса в Европа и гарантираща ежедневна работа без забавяне и прекъсване.

Накратко

Първоначално Соитрон реализира малък проект за рационализиране на системите в регионалните офиси на фирмата в централна Европа. След успешното му изпълнение пълномощията на Soitron се увеличиха и фирмата пое отговорност за цялостното ИТ обслужване на Atrium – от център за данни в Амстердам до поддръжка, обезпечаване и разширяване на цялата мрежа на компанията.

Резултати

С годините услугите на Соитрон се увеличаваха с разрастването на бизнеса на Atrium, като се запази общата отговорност за цялостното обслужване на комплексната ИТ система, която е мащабируема и изцяло съобразена с ръста и нуждите на бизнеса.

Клиенти

Със Соитрон вие сте в сигурни ръце

Соитрон управлява всяка задача съгласно най-добрите практики в индустрията и гарантира доставки от най-близките центрове.

  • Отдалечен мониторинг със Support Central (SC) на Соитрон, базиран на ITIL инструмент, който включва управление на заявки и бази данни за управление на конфигурации
  • Този инструмент служи като прозрачен портал за клиентски достъп и система за промяна на заявки, като в същото време лесно се интегрира със съществуваща платформа на център за услуги
  • Специализираният ни екип е напълно квалифициран за работа с технологичните платформи, които ще обслужва
  • Предлагането на услуги се базира на най-добри отраслови практики и се управлява в съответствие с тях и в среда, обезпечена с ITIL методология и сертифициран специалист по ITIL, ITSM и Six Sigma
  • Проектите се изпълняват съгласно PMI методология и сертифициран специалист по PMP, Prince или IPMA

Други аутсорсинг услуги