УПРАВЛЯВАН АУТСОРСИНГ НА БИЗНЕС ПРОЦЕСИ

КАЗУСИ

И все пак, повече от 10 години ние предоставяме Аутсорсинг за ИТ Инфраструктурата, предлагайки комплексни решения, които комбинират вашите изисквания по отношение на придобиванията, разгръщането на дейността и логистиката, така че да отговарят на вашите бизнес цели.

Днес повече от всякога над ИТ отделите тегне напрежение да подобряват своите услуги, да увеличават продуктивността и да намаляват разходите. “Соитрон” може да ви помогне да оптимизирате своите процеси чрез нашите най-подходящи локации за предоставяне на услуги с цел спестяване на разходи с възможност за увеличаване на персонала или чрез управлявани услуги на базата на каталог с услуги, при които се заплаща за конкретно действие.

КАК ПРЕДОСТАВЯМЕ СВОИТЕ УСЛУГИ

Ние предлагаме на клиентите си гъвкави и измерими модели на ангажиране, които подхождат на изискванията на техните проекти и на бюджета им.

РЕГИОНИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ

Ние извършваме дейността си в 5 от 13-те водещи ЕМЕА региона за офшорен аутсорсинг, определени на базата на доклада “Гартнер”. 4 от 5-те региона са разположени в ЕС: Чехия, Словакия, България и Румъния – с много добро покритие на европейските езици.

Словакия (Братислава) – помещения със сертификат за информационна сигурност относно физическата охрана, собствена лаборатория, център за обучение и тестване, съвременна инфраструктура с инструменти за унифицирана комуникация, включително чрез бизнес видео

България (София) – собствени помещения, съобразени с изискванията за физическа охрана, съвременна инфраструктура с инструменти за унифицирана комуникация, включително чрез бизнес видео

Чехия (Прага) – собствени помещения, със сертификат за информационна сигурност съобразно изискванията за физическа охрана, съвременна инфраструктура с инструменти за унифицирана комуникация, включително чрез бизнес видео

Румъния (Букурещ) – собствени помещения, съобразени с изискванията за физическа охрана, съвременна инфраструктура с инструменти за унифицирана комуникация, включително чрез бизнес видео

Турция (Анкара и Истанбул) – собствени помещения, съобразени с изискванията за физическа охрана, съвременна инфраструктура с инструменти за унифицирана комуникация, включително чрез бизнес видео

КАК ПРЕДОСТАВЯМЕ СВОИТЕ УСЛУГИ

Ние предлагаме на клиентите си гъвкави и измерими модели на ангажиране, които подхождат на техните бизнес потребности.

Специализиран модел на доставка

  • Услуги от разстояние или услуги, предоставяни на място
  • Специализиран екип за предоставяне на услуги
  • Строги споразумения за нивата на обслужване и ключови показатели за ефективност
  • Ежеседмични/ежемесечни прегледи на качеството на споразуменията за нивата на обслужване, докладване на споразуменията за нивата на обслужване и отчитане на ключовите показатели за ефективност, препоръки за подобряване на ефективността

Споделени услуги

  • Услуги от разстояние или услуги, предоставяни на място
  • Специализиран екип за предоставяне на услуги
  • Строги споразумения за нивата на обслужване и ключови показатели за ефективност
  • Ежеседмични/ежемесечни прегледи на качеството на споразуменията за нивата на обслужване, докладване на споразуменията за нивата на обслужване и отчитане на ключовите показатели за ефективност, препоръки за подобряване на ефективността

Увеличаване на персонала

  • Набор от високо квалифицирани и талантливи човешки ресурси
  • Многоезични ресурси
  • Гъвкавост за увеличаване или понижаване на броя на персонала
  • Специализиран бизнес партньор в областта на човешките ресурси

ПРОЕКТ ЗА HP – ЦЕНТЪР ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОПЕРАЦИИ ЗА РАЗВИТИЕ

Центърът за провеждане на операции за развитие (ЦПОР) на HP е натоварен с отговорността за предоставяне на поддръжка на глобалните потребители на HP с покриване на целия жизнен цикъл на даден продукт: поддръжка на процесите на планиране, обществените поръчки, управлението на поръчките, фактурирането, изпращането, управлението на активите и унищожаването. HP трябва да ръководи ЦПОР едновременно с прецизност и при спазване на водещите стандарти в интустрията заради критичното значение на предоставяната поддръжка.

1

Накратко

Тъй като HP e доставчик на хардуер, софтуер и услуги на световно равнище, клиентите му изискват обслужване на световно ниво след извършването на покупката си. Бизнес очакванията диктуват предоставянето на най-добрите услугите на клиентите, като същевременно HP трябва да вземат предвид и разходите, стойността съобразно получените пари и възвръщаемостта на инвестициите.

2

Резултати

“Соитрон” помага на HP да управлява, рационализира и усъвършенства на своя ЕМЕА център за провеждане на операциите за развитие чрез извършване на иновации, управление на изпълнението и интелигентен подход към аутсорсинга. По време на 10-годишните си взаимоотношения с HP, дружеството “Соитрон” е прилагало своя опит, за да въведе значителни мерки за намаляване на разходите.

ДРУГИ КЛИЕНТИ

СЪС „СОИТРОН“ ВИЕ СТЕ В СИГУРНИ РЪЦЕ

„Соитрон“ управлява всеки процес в съответствие с най-добрите индустриални практики и предоставя услугите си чрез някой от своите изнесени центрове за предоставяне на услуги.

  • Дистанционно наблюдение с Централата за поддръжка на “Соитрон” (ЦП), инструмент, базиран на библиотеката за инфраструктурата на информационните технологии, който обхваща управлението на отчитане на работния процес и управлението на съвместни основни данни.
  • Този инструмент служи като прозрачен портал за достъп на клиенти и като система за заявки на промени, и си взаимодейства лесно с всяка съществуваща платформа за сервизно обслужване.
  • Нашият специален екип ще притежава пълно умения за работа с технологичните платформи за предоставяне на услугите.
  • Предоставянето на услуги се управлява в съответствие с и се основава на най-добрите индустриални практики и в методологичната среда на библиотеката за инфраструктурата на информационните технологии от специалист, сертифициран в областта на библиотеките за инфраструктурата на информационните технологии, управлението на ИТ услуги и Six Sigma.
  • Проектите се предоставят въз основа на методологията на института за управление на проекти от специалист, който разполага с PMP, Prince или IPMA сертификат.

ПОВЕЧЕ УПРАВЛЯВАНИ АУТСОРСИНГ УСЛУГИ

Управлявани услуги за работен плот

Управлението на дейността на вашите потребителски платформи е наша ежедневна отговорност. Ние управляваме вашата среда на работния плот, гарантирайки нейната функционалност. Оптимизираме вашата компютърна мощност и се уверяваме, че ползвате най-съвременните софтуерни технологии.

Научи повече

Управлявано бюро за обслужване

ИТ бюрото за обслужване е предназначено както за малкия и среден бизнес, така и за корпоративната среда. Повече от 10 години съчетаваме многоезичен, добре подготвен екип за подпомагане с успешни решения за наблюдение, интегрирани в Централната система за поддръжка на “Соитрон” (ЦС).

Научи повече

Управлявана платформа за поддръжка на устройства

Ние разбираме, че достъпността на данните е от особена важност за всеки бизнес. Със своите управлявани услуги, базирани на споразумения за нивата на обслужване, ние поддържаме вашите центрове за обработка на данни в изрядно състояние.

Научи повече

Управлявани мрежови услуги

Ние знаем как да проектираме, прехвърляме и администрираме вашата мрежова инфраструктура. Управляваме мрежата ви, предоставяйки ви сигурен и оптимизиран поток на данни.

Научи повече

Услуги за управление на проекти

Ние се занимаваме с проекти за разработване на инфраструктура и прехвърляне на данни, които предоставят пълен пакет от услуги по отношение на управлението на програми, управлението на проекти и предоставянето на офис за управление на проекти. Можете да разчитате на нашия опит в прилагането на методологиите PMI, IPMA или Prince 2.

Научи повече

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС