Корени ли се причината за фрагментираното предоставяне на услуги в сливане, придобиване или правоприемство?

Ако отговорът е ДА, то е много вероятно да сте изправени пред огромно предизвикателство по отношение на трансформирането на вашата среда за управление на ИТ услуги в решение, приложимо към бъдещата ви работа. За да избегнете излишните пречки по пътя си, ръководителите на проекти и опитните инженери на “Соитрон” могат да ви помогнат да намерите приложимо и практично решение. За да научите повече за най-добрите практики за управление на ИТ услуги на “Соитрон”, моля свалете нашата Бяла книга: SmartMigration.

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ИНТЕЛИГЕНТНАТА УСЛУГА НА “СОИТРОН” ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ИТ УСЛУГИ?

Услуга, базирана на 95 успешно прехвърлени и трансформирани проекти за миграция на управление на ИТ услуги за най-големите световни доставчици на услуги.

ОЦЕНКА И ПЛАНИРАНЕ Ние можем да осъществим прехода на дадена ИТ инфраструктура към услуга, управлявана от “Соитрон” без това да доведе до каквито и да негативни отражения върху бизнеса ви. Дружествата се възползват от предимствата на надеждни споразумения за нивата на обслужване, широк набор от инструменти, онлайн наблюдение, ясни ключови показатели за ефективност и отчетност – всичко това, предоставено от първокласен екип, състоящ се от квалифицирани в областта експерти.

ГАРАНЦИОНЕН ПЕРИОД Ние наблюдаваме изпълнението на услугите, прилагайки свой набор от специално пригодени за случая инструменти. Това ни позволява да вземаме навременни мерки по отношение на всеки проблем, възникнал след датата на пускане в експлоатация, предоставяйки поддръжка 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.

МИГРАЦИЯ, ТРАНСФОРМАЦИЯ И НОВА УСЛУГА ПО ВЪВЕЖДАНЕ Ние се гордеем с постоянното предоставяне на услуги, на което никоя промяна или предизвикателство не може да се опре. Прилагайки разработени от нас методи, ние ще ви помогнем да достигнете до ново решение на базата на процесите ITIL или IT4IT. Нашият екип е разположен на територията на ЕС и съчетава служители от Западна и Източна Европа.

ПРЕДИМСТВА И ПОЛЗИ

Уникалният подход на “Соитрон” към проектите за миграция на системи предоставя на организациите, които искат да спестят разходи по отношение на ИТ операциите си, значително ускоряване на темповете на бизнеса и предоставяне на клиентски услуги без прекъсване.

БЕЗОПАСНА МИГРАЦИЯ - Без прекъсване на съществуващите услуги – без негативно въздействие върху клиентите.

ПОДОБРЕНА УСЛУГА - Талантливият, квалифициран и опитен персонал, както и най-висшите партньорски акредитации и методи за предоставяне на услуги (ITIL, PMP, PRINCE2 и Six Sigma), ви предлагат подобрени услуги.

СИГУРНОСТ – Безопасността на данните остава гарантирана, а самите данни остават на ваше разположение по време на целия процес на миграция.

ОПТИМИЗИРАНЕ НА БЮДЖЕТА - Намаляване на разходите, свързани с прехвърлянето от съществуващите инфраструктури, и осигуряване на възможност за изключване.

ИЗМЕРВАНЕ – Надеждните споразумения на нивата на обслужване и ключовите показатели за ефективност поддържат темпото на процесите по миграция и извършването им в рамките на определения бюджет.

СПАЗВАНЕ НА СТАНДАРТИТЕ В ИНДУСТРИЯТА - ITIL или IT4IT.

ПАРТНЬОРСТВА

“Соитрон” си партнира с водещите технологични компании в сферата на тази индустрия, за да предоставя най-модерните, надеждни и висококачествени услуги, налични на пазара. Те включват:

ИСКАТЕ ДА НАУЧИТЕ ПОВЕЧЕ?

По-долу можете да проверите нашите най-нови блогове, казуси и други; прочетете последните новини или се свържете с нас